You are currently viewing Spółka zależna Cenntro Avantier Motors wypuszcza na rynek w Europie i Ameryce Centralnej miejski mikrosamochód

Spółka zależna Cenntro Avantier Motors wypuszcza na rynek w Europie i Ameryce Centralnej miejski mikrosamochód

Avantier otrzymał homologację na wykorzystanie do celów handlowych w Europie oraz na dostępność pasażerskiej wersji w Ameryce Centralnej.

6/04/2023, FREEHOLD, N.J. (BUSINESS WIRE)

Cenntro Electric Group Limited (NASDAQ: CENN), wiodąca spółka technologii pojazdów elektrycznych z nowoczesnymi, sprawdzonymi na rynku elektrycznymi pojazdami użytkowymi, ogłosiła dziś, że spółka zależna będąca jej całkowitą własnością – Avantier Motors Company wypuści na rynek nową linię elektrycznych mikrosamochodów przeznaczonych do wykorzystania w obszarach miejskich. Avantier jest trzydrzwiowym hatchbackiem i będzie początkowo wypuszczony na rynek w Europie i Ameryce Centralnej.

Avantier otrzymał w Europie homologację na wykorzystanie do celów handlowych zgodnie z typem homologacji EU L7e. Pasażerska wersja Avantiera będzie dostępna w Ameryce Centralnej.

Dwusiedzeniowy kompaktowy model Avantiera oferuje kierowcy komfort wraz z w pełni wyposażonym i przestronnym wnętrzem. Zasilany silnikiem elektrycznym PMS i akumulatorem litowo-żelazowo-fosforanowym 13,9 kWh, Avantier ma zasięg 170 km (106 mili) oraz maksymalną prędkość 90 km/h. Avantier jest przeznaczony do miejskiego komercyjnego użycia w szybkiej dostawie i usługach pokrewnych oraz na wybranych rynkach w transporcie pasażerskim.

„W miastach na całym świecie sposób w jaki podróżujemy jest na nowo definiowany. Dzięki Avantier Motors możemy zaoferować rozwiązanie, które dostarcza zerowy poziom emisji poprzez wysoce wydajny elektryczny układ napędowy, na dostatecznie dużym podwoziu z zaskakująco przestronnym wnętrzem,” powiedział Peter Wang, Prezes i Dyrektor Generalny Cenntro. „Środowisko naturalne prosi OEMsy, by przemyślały ponownie w jaki sposób łączymy innowację i technologię w celu przedstawienia nowych rozwiązań wspierających przepływ towarów, usług i tam gdzie rynek zaaprobował pasażerów.”

Cechy pojazdu: Silnik z tyłu z napędem na tylne koła, zawieszenie niezależne Macphersona (przód), trzywahaczowe nie-niezależne zawieszenie tylne (tył), układ elektryczny EPS, system ABS, tarczowe/bębnowe hamulce, układ hamulcowy z odzyskiem energii, klimatyzacja, ogrzewanie, poduszka powietrzna, elektryczne okna, tylna kamera, czujniki cofania, system wspomagania pod górę.

Dodaj komentarz